Me aparece Error al abrir klore.dcb
¿Le pasa esto a alguien más?
by REMY@ 2008-11-03 23:06:23
THIS IS A GREAT SIMPLE LITTLE GAME.WITH ALL THE HIGH-END GAMES OUT THERE,IT'S NICE TO JUST PLAY SOMETHING WITH JUST FUN/SIMPLE/GAMEPLAY.I COMPLETELY ENJOYED THIS GAME.REMINDS ME A LITTLE BIT OF MYSTIC TOWERS BY APOGEE WHICH I THINK IS ONE OF THE BEST GAMES EVER CREATED.THANKS FOR THIS GEM :)
by anonimo@ 2008-11-03 23:01:14
REMY
by Benway@ 2008-10-31 10:05:29
Coméntalo en el foro: http://computeremuzone.com/forum ... Seguro que allí pueden ayudarte :)
by fer@ 2008-10-26 20:56:48
Quien tiene un mapa del remake, me salen 32 objetos, pero siembre falta 1 de los 7
¿Le pasa esto a alguien más?
THIS IS A GREAT SIMPLE LITTLE GAME.WITH ALL THE HIGH-END GAMES OUT THERE,IT'S NICE TO JUST PLAY SOMETHING WITH JUST FUN/SIMPLE/GAMEPLAY.I COMPLETELY ENJOYED THIS GAME.REMINDS ME A LITTLE BIT OF MYSTIC TOWERS BY APOGEE WHICH I THINK IS ONE OF THE BEST GAMES EVER CREATED.THANKS FOR THIS GEM :)